Bootcamp Training

Bij Connect Personal training zetten we ook in op ‘Bootcamp training’. Bootcamp Training is een stevige combinatietraining van cardio-oefeningen (joggen, interval training of circuittraining) en krachttraining (je eigen lichaamsgewicht, gewichten of banden). Een bootcamp sessie duurt ongeveer één uur, maar door het feit dat er verschillende manieren van trainen, en verschillende spiergroepen aangesproken worden, is het de ideale combinatie voor je lichaam. Je zal ook heel wat positieve effecten ondervinden na je bootcamp sessies. Er wordt tijdens de trainingen gebruik gemaakt van de natuurlijke of stadse omgeving: heuveltjes om tegenop te rennen, trappen waar je op- en afstapt, maar we brengen natuurlijk ook de nodige attributen mee. De training wordt afgesloten met een cooling down,  gevolgd door stretchen.

Een bootcamp traject zal je onder andere helpen om vetmassa te verliezen, je spiermassa te verhogen en bijgevolg zal je dus een strakker lichaam krijgen. Tegelijkertijd halen we tijdens de bootcamp je hartslag stevig omhoog wat goed is voor het doorbreken van je dagelijks ritme en je zal voelen dat je nadien fysiek moe bent, maar uiteindelijk meer energie zal overhouden. Bootcampen doen we buiten in openlucht en samen in groep, wat goed is voor een mentale boost.

Nog niet helemaal overtuigd? Bekijk dan even onderstaande video of kom eens langs voor een kennismakingsgesprek!

  • High Intensity Interval Training (HIIT): geniet van het afterburn effect tot wel 36 uur na je training
  • Outdoor Training
  • In kleine groepjes aangepast aan jouw niveau
  • Verbranding: boost jouw verbranding door de combinatie van HIIT en Krachttraining
  • Voel je fitter en energieker, al vanaf de eerste sessie
  • Losse beurt of beurtenkaart
Boek nu!

Sport je liever individueel en op maat? Bekijk dan onze pagina voor 1 op 1 personal training.